sâmbătă, 16 mai 2009

Tropa, tropa prin oras

Neavand cu cine sa o las acasa, bat drumurile impreuna cu copilul. Ce ma surprinde este ca, la cei 2 ani si 1 luna ai sai, parcurge distante impresionante pe jos, la pas lejer dar nu de melc, fara sa se planga de oboseala.

Joi am parcurs drumul din imagine.

Start: o straduta in apropiere de Budapesta.
Primul obiectiv: Medicover Marasesti.
Al doilea obiectiv: Camera de Comert: in loc sa mergem pe drumul scurt si normal, adica pe Marasesti tot inainte, am incurcat drumul si am mers pe jos pana la Unirii, dupa care am strabatut toata str. Radu Voda.
Al treilea obiectiv: metrou Unirii: inapoi pe Radu Voda, cu popas la manastire, unde am spus urmatoarea rugaciune: "Doamne Doamne, ajuta pe Nini sa creasca mare si sa se dea pe topoganul mare".

De la Unirii am luat metroul. De la metrou pana acasa am luat tramvaiul, nu de alta dar pe mami nu o mai tineau picioarele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu