luni, 16 septembrie 2013

Raspuns pentru comentariile tembele referitoare la intamplarea de la Dedeman Tulcea

Am primit cateva comentarii referitoare la artiolul anterior, care nu pot fi interpretate decat in doua moduri: ori persoana in cauza nu a citit postarea, ori este complet tembela.

In mod normal aceste comentarii nu ar merita un raspuns, dar pentru ca subiectul ma doare foarte mult, pentru ca ceea ce s-a intampat depaseste cu mult normalul, pentru ca nu pot accepta ca exista oameni care considera normal ca un copil de 6 ani sa treaca prin trauma de a fi inchis intr-un magazin si acuzat ca a "produs daune" magazinului, voi adresa un raspuns acestor aflatori in treaba, cu recomandarea ca pe viitor sa se abtina de la comentarii daca nu au citit tot sau nu au fost capabili sa inteleaga tot ceea ce au citit.

Cineva ma acuza ca mint, ca aceste lucruri nu s-au intamplat. Sa ceara filmul de la Dedeman. Eu inca nu am reusit sa-l vad. Nu au vrut sa mi-l arate. "Nu aveau voie".

Cineva spune: 
"Cand o sa inteleaga oamenii ca magazinele de genul dedeman, brickostore, etc nu sunt muzee sau parcuri de distractii unde sa te duci cu copii mici dupa tine. Prin difuzoarele alea anunta intr-una ca parintii trebuie sa supravegheze copii si ca sunt raspunzatori pentru pagubele produse de copii. tie daca iti rupe oglinda de la masina in parcare un copil ai pretentii de la parinti sa iti cupere oglinda, asa si aia de la dedeman, era bunul lor, copilul tau a stricat trebuie sa platesti. acum chiar crezi ca toate acele produse trebuie sudate sau legate cu lanturi de fier pentru ca niste parinti tembeli vin cu copii mici la magazin de bricolaj si nu ii supravegheaza?"
Observati in primul rand cat venin are acest om. Scrie cu atata patima incat creeaza impresia ca detine un magazin de bricolaj asaltat de parinti care vin acolo sa se distreze si care, pe langa faptul ca sunt tembeli, nici nu isi supravegheaza copiii.

Dar hai sa vedem problema si din perspectiva celorlalti parinti , retul de 99%, care nu sunt tembeli si care totusi, din anumite motive, vin la magazinele de bricolaj SA CUMPERE, insotiti de copii, mari sau mici, pe care ii supravegheaza.

Ce faci daca trebuie sa cumperi ceva si nu ai cu cine lasa copilul acasa? Comentatorul nostru probabil si l-ar incuia in casa si ar merge la magazinul de bricolaj fara copil. Restul de 99% dintre parinti, care nu sunt tembeli, il iau cu ei.

Cum supraveghezi copilul in magazin? Comentatorul nostru si l-ar lega cu un lant de picior. Eu l-am pus in cos si i-am spus sa stea cuminte. Am un copil in general cuminte, dar nu strica sa-l tii aproape.

Cum iti faci totusi cumparaturile? Bineinteles, comentatorul nostru nu e tembel sa-si piarda copilul din ochi, asa ca el nu s-ar uita la produse. Le-ar arunca direct in cos, e un om responsabil. Noi, nefiind tembeli, mai aruncam un ochi si la rafturi.

Ce faci daca in fractiunea aia de secunda cand te uitai la produse, copilul tau e gata sa fie strivit de o chiuveta? Dl cu pricina s-ar gandi ca sigur copilul a daramat-o, dracusorul ala mic e mereu pus pe rele, cum iti iei ochii de la el, cum se apuca de devastat magazine. Eu m-am speriat ca fetita a putut pati ceva, m-am dus dupa ea sa o linistesc, am crezut ferm ca acea chiuveta a cazut la cea mai mica atingere (si pana acum nimeni nu m-a convins de contrariu), le-am reprosat angajatilor Dedeman ca au fost neglijenti si ca aceasta neglijenta mi-ar fi putut omori copilul.


Dar ce faci daca apare un domn care, lipsit de orice sentiment uman pentru tine sau pentru copilul tau, iti spune ca ala micu' a facut-o si prin urmare trebuie sa platesti? "Ai vazut d-ta?""Nu, dar iti spun eu sigur". Comentatorul nostru ar sari imadiat cu banii: "Pardon, scuzati, nu stiu daca al meu copil a facut-o sau nu, dar va dau banii pentru orice eventualitate, sa nu existe discutii". El nu e tembel. Eu le-am cerut angajatilor Dedeman sa-mi arate si mie filmul.

Ce faci daca angajatii magazinului refuza sa-ti arate filmul, si va incuie in magazin, pe tine si pe copil, pana cand platesti? Comentatorul netembel ar fi de acord ca magazinul are dreptul sa faca orice pentru a-si obtine banii de la el. El nu are nevoie de dovezi, este suficient ca un angajat al magazinului sa ceara. Eu am cerut celor de la Dedeman dovezi.

Asta e tot ce am avut de spus, tembelii sa creada ce vor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu