vineri, 23 octombrie 2009

Am fost furata!

Am gasit intreg continutul blogului meu Drepturile gravidelor si proaspetelor mamici pe un alt site - si anume copilul.ro, cuvant cu cuvant!

Fara nici o referire la mine, evident. Ba dimpotriva, sustinand binevoitori ca au vrut sa faca un bine gravidutelor care le viziteaza site-ul adunand toate informatiile despre drepturile gravidelor la un loc, spre a fi utili. Apoi urmeaza tot continutul blogului meu. Apoi urmeaza felicitari si multumiri din partea cititoarelor. Apoi urmeaza multumirile lor pentru felicitarile primite.

Este adevarat ca am creat acest blog pentru a fi de ajutor mamelor. Este adevarat ca vreau ca aceste informatii sa ajunga la cat mai multe femei gravide. Dar, pe de alta parte, ma simt furata pe fata cand munca mea de luni de zile este expusa ca fiind efortul altcuiva, cand altcineva primeste multumiri pentru ceva ce eu am facut. Am dreptate?

Oare trebuie sa mentionez ca site-ul care m-a furat scoate bani din articolele publicate?

Pacat si rusine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu