vineri, 23 octombrie 2009

Drepturile gravidelor, site-ul

Am lansat site-ul www.drepturile-gravidelor.ro.

drepturile gravidelor


Am ales aceasta varianta pentru ca am observat ca forma de afisare a unui blog nu ajuta foarte mult vizitatorii in cautarea si gasirea informatiilor necesare. Articolele care incap pe prima pagina sunt mereu mult mai vizitate decat cele "ramase in urma", care de multe ori nici nu mai sunt citite. Un site permite structurarea mult mai buna a informatiilor.

Site-ul este realizat de mine. Am incercat sa-l fac simplu, aerisit si usor navigabil. Aveti posibilitatea sa votati articolele, sa trimiteti unui prieten, sa va abonati la newsletter.

Va fi actualizat in permanenta cu noutati si informatii utile gravidutelor si mamicilor.

Asadar, vizitati www.drepturile-gravidelor.ro. Sper sa fie de folos cat mai multor oameni!

4 comentarii:

  1. Felicitari! Site-ul este foarte util, eu de fiecare data cand aveam o nelamurire pe aceasta tema consultam blogul tau, de acum e si mai bine!

    Alexandra
    http://enacuisine.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc! Ma bucur ca ti-am fost de folos! Si tie succes! Blogul tau ma inspira de fiecare data :)

    RăspundețiȘtergere
  3. in cat timp se emite decizia de indemnizatie crestere copil, stiti? presupun ca se poate ridica dupa ce se emite...
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. draga Georgiana, iata raspunsul la intrebarea ta aici.

    RăspundețiȘtergere