marți, 19 ianuarie 2010

Cum iti poti compromite imaginea in fata clientului

Sa presupunem ca vrei sa-ti dai copilul la gradinita. Sa presupunem ca te duci la fata locului, discuti cu directoarea si cu educatoarele, iti faci parerea ca "exista anumite dezavantaje", dar data fiind distanta foarte mica fata de casa optezi dupa lungi deliberari pentru aceasta gradinita.

Si tocmai cand eram cu inima impacata ca am gasit gradinita copilului, mi s-a dat sa semnez un contract. Ajung acasa, scot contractul din geanta, si incep sa-l citesc. Stupoare! Este complet agramat!

Ce fel de oameni sunt aceia care nici macar interfata lor cu clientii nu si-au pus-o la punct? Cum sa-mi dau eu copilul pe mana unor persoane capabile de asemenea surprize? Deodata par atat de neprofesionisti.

Si, pe de alta parte: nu sunt prea exigenta? In ziua de azi sunt oameni cu studii superioare care nu au invatat inca sa scrie... daca femeia se exprima relativ corect, este atat de important pentru copilul meu ca directoarea gradinitei sa stie sa scrie corect? Oare nu isi poate face treaba bine din cauza asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu