joi, 16 aprilie 2009

Coincidente

Ieri, in Plaza: fetita mea si-a facut ad-hoc un mic prieten si s-au jucat putin impreuna. La un moment dat, din spatele unui stand apare si taticul prietenului... surpriza, ne cunosteam.

Azi, in Carrefour, aceeasi fetita se uita la pestisori si "comenta" impreuna cu un baietel de varsta ei. Am intrat in vorba cu mamica, si la un moment dat apare si taticul... surpriza, ne cunosteam.

Ieri, in metrou, fetita mea intra in vorba cu 2 baietei care stateau alaturi cu mama lor. Asta se intampla la dus. La intoarcere - dupa cateva ore de bramburit prin oras, cu cine ne intalnim in metrou? Aceiasi copii, din nou langa noi.

Tot ieri, tot in metrou, vizavi de noi stateau 2 tineri care mi-au atras atentia, cred ca prin aspectul emo. Asta la dus. Peste cateva ore, cand am mers la cumparaturi, cine fuma in fata la Plaza? Cei doi tineri.

Aseara am gasit pe calculator un folder uitat in care se aflau poze din vacanta unor prieteni, trimise de ei acum mult timp. Nu apucasem sa ma uit pe ele, asa ca le-am vizionat aseara. Mentionez ca prietenii cu pricina sunt din categoria celor cu care ne intalnim de doua ori pe an. Azi cu cine ma intalnesc in oras? Ati ghicit.

Lumea e mica mereu sau numai cateodata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu