miercuri, 15 aprilie 2009

Directia Muncii si Protectiei Sociale

Este locul unde ar trebui sa ne adresam in probleme legate de alocatii si indemnizatii. Pe situl lor au 4 numere de telefon si un program de lucru cu publicul. Incerc de 2 saptamani sa vorbesc cu cineva la telefon, pentru ca nu pot sa ma deplasez pana la capatul lumii unde au ei sediul, si mereu intampin acelasi scenariu: formez numarul, suna de doua ori, raspunde un robot care ma tine pe fir 2 minute, ca in final sa-mi dea inca 2 cifre de format, formez aceste 2 cifre, suna de cateva ori, deodata se opreste, ma intreb daca s-a intrerupt convorbirea sau vreo cucoana functionara s-a simtit lezata de tupeul meu de a o deranja si a inchis telefonul, zic alo alo sa ma conving ca nu e nimeni la captul celalalt al firului, e adevarat nu e nimeni, inchid telefonul, formez iar numarul, suna ocupat, formez iar numarul, suna ocupat, formez iar numarul, suna ocupat, formez iar numarul, suna ocupat...

Si eu raman nelamurita: de ce nu mi-au recalculat indemnizatia? Copilul meu a implinit 2 ani, am luat deja ultima indemnizatie. Oare e ceva in neregula cu actele pe care le-am trimis eu sau e ceva in neregula cu ei? E destul de frustrant dat fiind ca e o diferenta intre 3000 lei cat ma asteptam sa primesc si 700 cat am primit.

Formez iar numarul, suna ocupat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu